ZIC XQ LS 5W-30

 

ხელმისაწვდომია:
API SN/CF,
MB 229.51,
VW 502.00/505.00/505.01,
BMW Longlife-04,
DEXOS 2.

აკმაყოფილებს:
ACEAA3/B3,
A3/B4, C3.

ZIC XQ LS – მთლიანად სინთეტიკური უმაღლესი ხარისხის მოტორის ზეთი. წარმოებულია LOW SAPS–ის ტექნოლოგიით (სულფატური ნაცრის, ფოსფორისა და გოგირდის შემცირებული შემცველობა). რეკომენდებულია მსუბუქი ავტომანქანების ბენზინისა და დიზელის ძრავებისათვის. ტურბოშეფრქვევითა და მის გარეშეც, მათ შორის უახლესი კონსტრუქციის ძრავებისთვისაც, რომლებიც პასუხობენ ევრო IV–ის მოთხოვნებს და აღჭურვილნი არიან კატალიზური კონვერტორებით (CAT) და ჭვარტლის ფილტრებით (DPF).

საექსპლუატაციო და სიბლანტის მახასიათებლები საშუალებას იძლევიან ZIC XQ LS–ის გამოყენებას ყველა სეზონის განმავლობაში, ნებისმიერ ექსტრემალურ პირობებში.

მწარმოებლის უნიკალური ტექნოლოგიები იძლევა საწვავის ეკონომიისა და ძრავის რესურსის მნიშვნელოვნად გახანგრძლივების საშუალებას. პროდუქტი შექმნილია საზეთი მასალების ყველაზე თანამედროვე ტექნოლოგიების საფუძველზე, რის წყალობითაც მატულობს ზეთის დამცველობითი თვისებები და მას შეუძლია იმუშაოს უფრო ხანგრძლივად ძრავისთვის ექსტრემალურ და საწვავის არასტაბილური ხარისხის პირობებშიც.
XQ LS–ის დაბალი ნაცარწარმოქმნა უზრუნვეყოფს დიზელის ჭვარტლის ფილტრის დამატებით დაცვას. XQ LS სერიის ზეთები ახანგრძლივებენ ავტომანქანების დამუშავებული გაზების გამოყოფის კომპლექსური სისტემების რესუსრსს და ამცირებენ გარემოში მავნე გამონაბოლქვების გაფრქვევას.
ZIC XQ LS–ს გააჩნია თანამედროვე BMW Longlife-04 და MB 229.51. ZIC XQ LS–ის ზეთები გამოიყენება ქარხნული გამოყენებისთვის ავტომობილებში Hyundai და Kia.

ძირითადი მახასიათებლები

  • ამცირებს ძრავის ცვეთას და ახანგრძლივებს მის რესურსს;
  • დამზადებულია სინთეტურ საფუძველზე, რაც უზრუნველყოფს ზეთის დაბალ აორთქლებას და მინიმუმამდე დაყავს მისი დანახარჯი. თავიდან არიდებს ძრავში ნამწვებისა და დანალექების წარმოქნას;
  • გააჩნია საუკეთესო მდგრადობა დაჟანგვის მიმართ და მაღალი თერმული სტაბილურობა, იძლევა ზეთს შეცვლის ინტერვალის მნიშვნელოვნად გახანგრძლივების საშუალებას მწარმოებლის რეკომენდაციის არსებობის შემთხვევაში.

LOW SAPS ტექნოლოგიის განსაკუთრებულობა

მოთხოვნა მოტორის ზეთებზე სულფატური ნაცრის, ფოსფორისა და გოგირდის დაბალი შემცველობით გაჩნდა 2005 წელს ევროპაში EURO IV ეკოლოგიური ნორმების შემოღების შემდეგ. მათთან შესაბამისობის გამო, ავტომანქანების მწარმოებლებმა შეიტანეს ცვლილებები ძრავების კონსტრუქციებში, მათ შორის, დაიწყეს დიზელის ძრავებისათვის ჭვარტლის ფილტრების (DPF) დაყენება. ტრადიციულ ზეთებში (არა OWSAPS) შედის ფოსფორი და გოგირდი, რომლებიც გამოიყენება დანამატების სახით. ეს ელემენტები აბინძურებენ ჭვარტლის ფილტრებს, რის გამოც მავნე გამონაბოლქვები ხვდებიან გარემოში; აგრეთვე, ამის გამო ქვეითდება ძრავის სიმძლავრე და მატულობს საწვავის დანახარჯი. ჭვარტლის ფილტრების ხანგრძლივად მუშაობის უზრუნველყოფის აუცილებლობამ მოიტანა მოთხოვნების გამკაცრება მოტორის ზეთების ქიმიური შემადგენლობის მიმართ. ამის შედეგად გაჩნდა ტექნოლოგია LOWSAPS – მოტორის ზეთები, რომელთა დანამატების პაკეტები შეიცავენ სხვა ელემენტებს, სულფატის ნაცრის, ფოსფორისა და გოგირდის ნაცვლად.

მწარმოებელი დაშვება დოკუმენტი
MB 229.51
VW 502.00/505.00/505.01
BMW Longlife-04
DEXOS 2

მახასიათებლები

მახასიათებლები

XQ LS

  5W-30
კლასიფიკაცია API SN/CF
სიმჭიდროვე 15°C 0,8509
კინემატიკური სიბლანტე 40°С 71,4
კინემატიკური სიბლანტე 100°С 12.2
სიბლანტის ინდექსი 170
ანთების ტემპერატურა, °С 226
დენადობის შემცირების ტემპერატურა, °С -42,5
საერთო ბაზის ნომერი (TBN) 7.15